Paslaugos » Komunikacijos žiniasklaidoje analizė
Komunikacijos žiniasklaidoje analizė leidžia įmonėms ar organizacijoms išmatuoti ir įvertinti komunikacijos rezultatus, pamatyti investicijų grąžą bei formuoti tolesnę komunikacijos strategiją.
Šiandien, kai gyvenimo tempas išties beprotiškas, komunikacijos rezultatą norisi matyti iškart, todėl mūsų interaktyvus žiniasklaidos monitoringo ir analizės įrankis leidžia stebėti komunikacijos parametrus realiu laiku ir nedelsiant reaguoti į pokyčius. Analizuojame ir tradicinę žiniasklaidą, ir socialinę mediją. Tad jei norite žinoti, koks yra Jūsų bei Jūsų konkurentų įvaizdis Lietuvos žiniasklaidoje, norite matyti, kokiomis temomis yra komunikuojama, stebėti proaktyvios komunikacijos poveikį bei konkurentų veiksmus, ir dar daug kitų svarbių komunikacijos parametrų – naudokite mūsų įrankį – naujausius duomenis apimantys grafikai atsakys į Jūsų klausimus. Žinoma, pagal poreikį, teikiame ir tradicines mėnesio, ketvirčio ar metines komunikacijos analizes.
|